Monday, February 9, 2009

...lalala...

Alhamdulillah..



Aku sudah berada di Rawang.. Esok ialah hari Selasa dan aku akan di observe. Ohoo..aku relaks, tak tahu nk buat ABM ape.. jap lagi la aku nengok..ekekee… mood malas datang….


InsyaAllah, aku boleh BUAT.



Hujung minggu yang baru berlalu aku melepak di kolej, syok ada pulak karnival KHAR. Hehe…masa muda2 dulu aku juga antara penyumbang kejayaan karnival KHAR, yelah, jaga gerai, ngemas2..serve VIP, nolong2 ape yg patut, then ritu aku juga merupakan seorang penyumbang kepada kejayaan karnival KHAR. Tugas aku ialah nolong meramaikan lagi orang yang lalu lalang di kawasan gerai serta menolong penggerai2 memperolehi keuntungan dengan aktiviti kegemaran aku..iaitu menshopping.. he..he… Thanks to kakak yang menjual telekung kpd aku dgn harga yang murah..hehe..

Orait.

Kisah minggu depan pulak. Wah, aku dapat sponsor lagi. Alhamdulillah, semoga murah rezeki kepada pihak yang telah sudi mensponsor barang-barang hantaran aku..hehehheheeeee…kembang hidung aku tau!!!!

Oh, Sabtu ni sekolah ganti. Mula2 ingat nk melepak kat rumah je..maklumla Ahad je boleh rehat pun.. alang2 je aku nk fly ke TM, tapi kan…. dh ada orang nk TOLONG amek, aku on aje…..Alhamdulillah.. semoga harga minyak turun lagi…ekekeeee…murah rezeki…..

Esok dah Selasa 10hb2. Oho..dah nk masuk bulan 3 kan..aku tak sabar nk tunggu habis praktikum.. Tak sabar untuk tanak tinggal di rumah sewa ni. juga tak sabar untuk tanak praktikum di sini lagi. Juga tanak di observe. Ermmmm….kalo aku nk POSTING di sekolah rendah boleh tak ek?????

Urm. Esok sekolah kan.. esok kelas aku ialah kelas F2Z, F4U dan Moral F1. Kelas yang MUNGKIN akan di obesrve ialah F4U atau F2Z. Jadi, aku kena standby ABM untuk dua kelas ni sedangkan dalam rancangan mengajar aku dah rancang induksi pengajaran lepas dan aktiviti soal jawab aje. 40 minit manala aku sempat nk buat aktiviti berkumpulan. Nk tayang video lagila takde LCD. Nk suruh budak bercakap, dh confirm tergagap.. esok masuk tajuk baru. Dua-dua kelas tajuk baru pulak tu! The point is…esok aku memang perlu gunakan kaedah penerangan..dah pasti kena guna kaedah tu. Jadi aktiviti budak-budak ialah ape?? (heheee…)

Esok pasti datang dan aku malas nk serabut kepala ni sekarang.

Aku tak risau ABM, yang aku risau ialah budak-budak tu. Harapan aku cuma satu iaitu aku sangat berharap esok mereka akan berkerjasama dengan aku.

InsyaAllah, semoga urusanku dipermudahkan. AMIN

No comments: