Wednesday, January 13, 2010

update.

Salam.

Kat sekolah lagi ni.. Habis mesy. panatia moral td aku melepak kejap online spp. Penat betul badan tapi rasa dah terbiasa bila hari-hari macam gini.

haih..lambatnya nk cuti kan.. sepanjang Januari ni penuh dengan kerja2 di sekolah. maknanya, hari2 aku balik rumah kul 6. sempat jugala nengok cite balqis.hehe..

hurm, aku lama betul tak update blog ni kan.

gambar2 kat bawah ni aku ambik masa cuti raya haji aritu..
















Taktau nk tulis ape, idea tadak.

Sekian.

7 comments:

jom santai.. said...

salam kak...waa..lme xupdte..cumilzzz!!!hehehe..

Mohd Qadri said...

Assalamualaikum Kak Nurhayati. Blog ne saya tengok menarik. Banyak gambar. Jemputlah datang ke blog saya di www.jomcubaruicao.blogspot.com. Ada sedikit maklumat terkini yang akak perlu tau tentang dunia perubatan. Pesakit AIDS pertama di dunia diisytiharkan bebas AIDS. Datang ye.

mawar @};--- said...

mmg sangat comel. Faa cakap perut k tie dah besar. tp dlm gamb ni x nampak besar sgt kan? rinduu la k tie..

jom santai.. said...

try ka ja tgok btul2 yg bju purple tu..hehehe

Nor Fadzila said...

comel ibu mengandung..t masukkan gmbr tbaru lg yee.

Nor Fadzila said...

comel ibu mengandung..t masukkan gmbr tbaru lg yee.

Nor Fadzila said...

comel ibu mengandung..t masukkan gmbr tbaru lg yee.