Wednesday, December 10, 2008

i miss my blog!



Assalamualaikum..



-SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA-



Wah.. lamenye aku tak masuk blog ni..rindu sgt! hihik! Ari ni sbbkan aku rajin g jalan2 carik barang2 hikmat aku kat bandar, aku pun singgahle kat cc kejap untuk update bloG aku yg cantik ni..hehe.. dan sebenarnye kan, banyak sgt perkara yang ingin aku kongsikan bersama dalam blog ni..ehem.. tp tggu dulu la ekh, InsyaAllah akan dimaklumkan..


Juge..banyak sgt gambar2 yang ingin aku uploadkan kat sini sempena jalan2 di KT hari tu dan AidilAdha tempoh hari. Best!

Bot Penambang namenye. naik bot ni la ritu, jalan2 dan paling penting FREE sempena MONSUN CUP!.. mak pulak sporting, lame gak aku kiteorg landing dlm bot ni. hehe..

Promote sket na.. hehe..

ni bukan promote naa.. AidilAdha hari tu.. memang suke sgt kalo bab posing memosing ni..hehe

hehe.. memang mcm nila selalunye kann...
weweit! hehe..
adik2 aku dan aku dan sepupu aku beraya kat rumah atuk.
Sekarang kan ke bulan 12 kan.. Musim Tengkujuh kat Pantai Timur, temasukla negeri aku yg cun ni, tapikan Alhamdulillah, dah hari ketiga raya, cuaca baik, panas dan paling penting aku kegembiraan sbb dah boleh jemur baju..ngeh2.. raya pun ala2 happening je.. Alhamdulillah..
Jap lagi kan.. aku nk g jalan2 lagi ni, nk pegi kenduri kawen..hehe.. best.. pastu karng ke esok ke.. aku nk melepak puas2 kat rumah ni, kang tak dapat dah buat mcm ni lagi kan.. dah nk masuk sekolah, pastu kena bangun awal kan.. tak dapat nk aku bygkan mcm mana aku kat sekolah nnti.. kuang2..
oklah, kena balik dah sbb dah tghari. See u again..
WASSALAM

No comments: