Thursday, November 20, 2008

~kenangan terindah~


Salam..



Malam ini merupakan malam yang terakhir aku dikolej ini, juga malam terakhir aku di bilik ini. Aku sangat sedih untuk meninggalkan semua kenangan yang terpahat selama tiga tahun setengah menginap disini. Sungguh. Lebih sedih untuk meninggalkan budak-budak rumahku yang sangat happening dan yang selalu menyakatku.. tentu aku akan rindukan mereka selalu.. juga akan selalu terbayang gurauan nakal mereka sewaktu melepak bersama..

akak akan sentiasa rindukan korang k..
kak Mega
Ija cun!
Effa
Ma
Shida
Shila
Yana

Aku tak dapat lagi menangkap gambar awan dan langit yang indah. Juga tak dapat meneruskan hobi bersantai di tepi tingkap kolej lagi.. Sungguh terasa seakan terlalu singkat pengajianku disini. Aku akan rindukan suasana aku belajar disini, rindukan suasana bersama dengan kawan-kawan, juga rindukan suasana gurau senda di rumah ini. Selepas ini aku akan menempuh kehidupan yang serba baru dan lebih mencabar.


...urm.. juga tak dapat melepak bersama dengan AZ lagi.. isk…




Sesungguhnya kenangan di sini sangat indah, ada suka dan duka. Ada tawa dan tangis. Ada kehidupan dan kematian, juga ada kenangan terindah yang aku ciptakan disini...




aku akan meninggalkan ija..


mengosongkan sebuah katil di rumah ini..

sebab aku sudah tidak di sini lagi..



meninggalkan rumah yang cantik dan kemas ini..




juga meninggalkan awan tanpa dapat dirakam keindahannya..



meninggalkan tempat lepakku di sini.. serta segalanya..

Ukhwahfillah..

semoga ketemu lagi..

Sayang korang sangat2!

follow blog akak k. Banyak lagi kenangan yang bakal terakam, juga perkara yang korang tunggu2 selama ni.. Doakan semoga dipermudahkan jalan dan dilembutkan hati insan yang tersayang.. InsyaAllah kita jumpa lagi,lagipun akak hutang korang KFC ek? Tahun depan kita mkn skali ngn AZ ye.

p/s : ehemm....nnti kita mkn byk2 lepas tu kita cabut lekas2 biar AZ bayo!

sekian.

7 comments:

جيئكو جاوا @ Чикгу Жаве said...

makcik!. hehehe.. smk sg buaya tu dekat jek dgn upsi. hujung minggu blh dtg maaaaa.. :)

Naurah said...

memang puns..tp xdah xleh stay kat kolej lepak2 cm dulu lagi..huhu

Marini said...

Akak!!!

comell sungguh la blog akak ni sekarang.ceria wane wani..nini suke sgt!!pastu pulak dah penuh ngan gambar2.suke2,suke tulisan the moments kat gmbar2 tuh!!

Faham sgt,mesti sedih gile rasa berpisah tu.esp akak dah rapat ngan diorang kan?tabah ye kak..nini taknak ckp ayat2 yg stereotype,yang stp pertemuan ade perpisahan.yg tu akak pun tau kan.

ape nini boleh doakan,smg akak bertemu bhgia walaui mane pun akak berada.

dun worry,akak still boleh datang UPSI sekali sekale kan??
=)

Marini said...

Akak!!!

comell sungguh la blog akak ni sekarang.ceria wane wani..nini suke sgt!!pastu pulak dah penuh ngan gambar2.suke2,suke tulisan the moments kat gmbar2 tuh!!

Faham sgt,mesti sedih gile rasa berpisah tu.esp akak dah rapat ngan diorang kan?tabah ye kak..nini taknak ckp ayat2 yg stereotype,yang stp pertemuan ade perpisahan.yg tu akak pun tau kan.

ape nini boleh doakan,smg akak bertemu bhgia walaui mane pun akak berada.

dun worry,akak still boleh datang UPSI sekali sekale kan??
=)

Naurah said...

hihi..thanks!

Anonymous said...

kakaks....
cumellnye gamb2 yg d edit 2..
Jaa nk simpan leh x? hehe....
sdeh la hr tu... huhu..
jnji singgah 347 lg taun dpn taw..
hutang kfc x patut dlupakn.. hik3..
kim slm sama abg ipar..
:)

Anonymous said...

hqoytmg puh vsnol fetish dating

jsqcx!

oedyt pjnwjk hhg bukkake videos