Tuesday, November 11, 2008

sadness..


Hoho..walaupun aku tengah sedeyy sgt2 hari ini dan semalam.. tapi aku harus KUAT!!!!!
"Cekalkanlah hatiku Ya Allah.. Sesungguhnya hanya Engkau Yang Mengetahui segala rahsia di langit dan di bumi.. Bantulah aku Ya Allah.. Aku berserah segalanya kepada-Mu.."

3 comments:

Nadia Yuna said...

mek, fokus study dulu. Nak exam kan? toksah pikiaq dulu menda ni.

apa aku boleh cakap kat hang. Hang dah kenai ngan k.e tu 5 tahun, A.Z tu plak 5 bulan. Hak berhak buat pilihan untuk hidup hang, tapi hang xleh lupa mak hang. Tambah pulak dia sorang dok ada. Mak hang pulak jenis penyayang. Hang ada keluarga yang bahagia yat. Keluarga hang bahagia. Bukan macam aku. Hang tau kan mcmmana aku tersiksa dgn family aku. Sebab tu byk keputusan aku buat lebih kepada 'memberontak'. Aku dah 23 tahun hidup mcm ni. Aku tak larat.

Hang lain. Mak hang baik. Penyayang. Aku seronok tengok keluarga hang yat. Bahagia. Aku harap sangat hal ni tak buat mak hang sedih. Pikiaq naaa.

Aku taknak hang menyesal kalau jadi apa2 kemudian hari. Pikiaq elok2.

Aku sayang ko yat. Aku sedih bile masalah ko rumit camni. Kalau aku boleh tolong, aku tolong.

Dah2. Jangan pikir2 sangat. Fokus exam dulu. Pasni dok elok2. Pikir panjang2.

Aku sayang ko! Ingat tu!

Nadia Yuna said...

Sebenaqnya kan yat. Aku sedih bila ingat mak hang kata dia tak puas lagi jaga hang.

Dalam maksud dia tu.

Aduhaiii. Hang timbanglah elok2 na. Tao. Apapun la ni fokus exam dulu. Esok or malam ni aku pi umah hang na. Aku kat KL lagi ni

Naurah said...

wes..pending dulu. aku mls gak nk pk sbb ingatkan kata2 mak aku..aku tengah fokus study ni khamis aku xm pagi. ko pun study la na..Syukran.. Aku pun sayang kat ko jugak. Tp smlm aku terus quit sbb tgh xtenteram. Aku dah ok dah.