Monday, November 10, 2008

feel something..urm..



"Ya Allah.. Aku mohon pemilihan Mu menerusi pengetahuan Mu dan aku mohon kekuatan Mu menerusi kudrat Mu serta aku minta pada Mu sebahagian dari limpah kurnia Mu yang sangat besar. Sesungguhnya Engkau amat berkuasa sedangkan aku tidak berkuasa, Engkau amat mengetahui sedangkan aku tidak mengetahui dan sesungguhnya Engkau amat mengetahui segala yang ghaib. Ya Allah.. kiranya Engkau mengetahui bahawa perkara ini adalah baik bagiku dalam urusan agama ku juga dalam urusan penghidupan ku serta natijah pada urusan ku, kini dan akan datang, maka tetapkan lah ia bagi ku dan permudahkanlah ia untukku, serta berkatilah daku padanya. Dan kiranya Engkau mengetahui bahawa perkara ini membawa kejahatan kepadaku dalam urusan agamaku, juga dalam urusan penghidupanku dan natijah urusanku, kini dan akan datang, maka elakkanlah ia dariku dan tetapkanlah kebaikan untukku sebagaimana sepatutnya, kemudian jadikanlah daku meredhainya..."

**i`m helpness..

7 comments:

Naurah said...

Aku bongekk!!!!!!! Uwaaaa.... isk..

sultan said...

nk wat smbyg istiharah ke ape. pasal ape...

Naurah said...

tatau nk buat lagi ke idak..pasal org tak dikehendaki nk masuk meminang.. uwaaaaaa!!!!


TAK BEST!!!!!

cikgu jawe said...

solat istikharah yati. minta sungguh2 dgn Allah. mungkin org yg awk tak minat tu yg akan sebenar bahagiakan awk. mana tahu kan. rahsia jodoh di tgn Allah.

moga awak dipermudahkan Allah. :)

Naurah said...

Tima kasih cikgu.. sy sangat sedih hati..

Nadia Yuna said...

betul cakap cikgu jawe tu yati ku sayang.

Kadang2 mende kita tak suka tu la yg terbaik utk kita.

Cam aku sekarang ni aku pasrah je. Aku dah usaha. Aku serah semua padaNya. Kalau kita dok pikiaq ja. Memang boleh jadik gila.

Hish

Dah2

Jangan sedih2

isk

Naurah said...

Nad..ko mesti tau kan kisah aku dan k.e. Lame tau Nad aku cuba ubah dia, skali aku yg terjerumus. Aku tinggalkan dia ats sbb tu Nad walau aku masih syg dia.Aku xnk toleh belakang lagi.. k.e kisah lama aku. AZ walau tak sempurna, dia yg banyak bimbing aku..dan aku takda sbb untuk tinggalkn AZ..