Saturday, November 8, 2008

jalan2 tangkap gambar.

Salam.



On the way aku ke cafe td, sempat juga aku snap beberapa keping gambar di kawasan kolej. Nset berkamera aku ni slalunya tak pernah mengecewakan aku. Cantik!






Ni gambar dari dalam bilik.





Cafe Kolej Ungku Omar. aku slalunya beli kat sini la. Sedap dan murah.





Saje aku amik gambar benda ni jugak. Budak baju merah yang tengah dok sengih tu ialah Lin. Roommate Eika. Aku pegi cafe dengan budak berdua ni la.





Owh, gambar ni bukan gambar pada hari ini ok. Gambar ni aku snap beberapa hari lepas mase nk ribut di kawasan kolej.





Ni pun bukan gambar hari ini. Saja nk tunjuk latihan ilmiah aku yang dah berjilid. Aku dah submit keramat ni hari Selasa aritu. Ada 3 salinan semuanya. Lagi 2 bijik aku binding. Settle. Lega seeeyyyy!!!!!

Alhamdulillah.

Sekian.

2 comments:

cikgu jawe said...

gambar rumah ustaz ziippp tak ambek gak ke?

wahahahaha!


lariiiikkkkk!!

Naurah said...

wah cJ. jgn coba2 ya..