Tuesday, November 4, 2008

i`m here!



Assalamualaikum..






Aku dh berada di Tanjung Malim.. Sekejap je rasanya kat Langkawi.. Best! Seronok! Mcm xnk balik daa... Tp apa nk buat, kenala balik jugak. sedeyyyy.....isk2... Tak ngapelah. aku ada bawak balik gambar2 yang best punya!!! hehe..




Aku ambik dengan buah hati kesayangan aku.. incik N73. Cayang dia.. cantik gambar ni..




Cantikle gambar nih.. Shoot by Dayang dan Sam. TQ!!






Oh, aku berada di puncak Gunung Mat Chincang.. Sejuk! gayat juga tp berbaloi sbb permandangan sgt cantik..


Tengah pilih2 ubat-ubatan ape yg aku nk beli..



Sambil2 tu, ambikle gambar..heheee..


Banyaknye cukelet.. Nile cukelet2 yang aku beli.. nk diberikan kepada adik2ku yng comeL2 kt kampung nnti,(Mak pun aku bagi cukelet..hehe..), bagi kat housemate yg suke mkn cukelet.., nk bagi jugak kat Zahid sbb beliau telah byk menolong aku uruskan hal2 jilid menjilid latihan ilmiah, bagi kat Pak Incik AZ (mknle cukelet byk2 ekh!!..), nk bagi kat Cik Eika sbb beliau juge pesan beli cukelet yg cantik2 dan comey.. Cukelet-cukelet Kak Ja dan juge aku beli cukelet untuk Mak Ngah yg berada di Politeknik Tg.Malim.. Banyaknye aku beli cukelet!! Dalam peti ni, suma aku punya cukelet! Ada lagi separuh yg xmuat aku nk sodok kat sini.. (weweittt..!)


Malam mkn2.. Mkn byk2 sbb dah bayar dlm pakej. Rugi tak mkn abes..dan budak2 ni memang mkn x abes.. Sudahnya.. Aku tapau bawak masuk bilik.. Nyum2!!





Gambar di atas serta gambar di bawah adalah aku dan kawan2 yg ikut serta program jalan2 ini..






Sangat Seronok! Jumpa lagi ye kawan2ku sekalian..

-Sayang kamu!-


H a p p y E n d i n g !!!

1 comment:

sultan said...

alamak... mcm mane bole lupa nk order coklat aritu...