Friday, October 31, 2008

packing!!!!

Jom ambik gambar! Hari ni aku packing beg dan kemas2 almari.. Barule senang hati nk keluar rumah apabila semuanya terurus dengan baik!
BAGUS!!!!

Epal ni xdela aku packing skali.. saje ambik gambar dia ni td sebab mcm cantik jee..hihik!

Owh, my sweetheart ini pun kena tinggal jugak!

p/s: kepada Effa.. sila jaga mug akak dengan cermat ok! Pecah lagi skali siap ko karang. (hehe..)


Ho... suma harta benda ni kena bawak jugak!



Hoh! Tiket ni yang paling penting. Mati aku kalo tertinggal benda nih!


Beg cantik dengan bekas brooch. WAJIB!!! Senang ape2 hal..



Hehe.. TADAA!!!!! Inilah dia satu beg yg aku packing.. Macam nkbalik kampung pulak!
PERLU ada apabila jalan jauh ialah : UBAT, SURAH KECIL, HANGER, STOKIN.
Yang lain2 tu sendiri mau ingat le..hehe..



SEKIAN!


3 comments:

cikgu jawe said...

waaaa! cuti2 kedah ke?. bestnya. err.. org ganu balik kedah ni. rumah sapa?.. hehe

KaSiH said...

bestnya naik ketapi...tingin nk nek ketapi la..dh tua2 ni sekali pun tak penah nek lg...ish...

Naurah said...

cJ > op2..ops.. ganu xbalik kedah na..hehe..

kakak Kasih > bEsh nek ketapi akak.. seJuk mcm kat Europe.. hehe..kenA coba2 nek..heheeee...


-SAYA DAH DI TG.MALIM! (hehe)-