Saturday, October 25, 2008

Alhamdulillah

ASSALAMUALAIKUM.

Alhamdulillah... Syukur segalanya selesai...

Segalanya telah selesai setakat hari ini...

Satu kepuasan yang teramat sangat bagiku...

Terasa ringan bebanan bahu aku ni...


Oh, selesai tentang apa?

hikhik..

**********

******

**

Aku..

dah...

submit LATIHAN ILMIAH !!!!!

yea!!!!!!

Namun, perjuangan aku belum selesai setakat itu.. ada beberapa lagi timeline yang menunggu aku sehingga penghujung Oktober ini;

25 hb - Kelas / Annual Dinner

26 hb - Politeknik / Melaka

27 hb - Kenduri ?? (belum confirm lagi)

28 hb - Open House Tapah + Interview ?? / Kelas gaNti

29 hb - JPJ Test

30 hb - Langkawi

****************************

Tentang pengumuman pula, terlebih dahulu aku minta maaf byk2 kepada teman2 yg menunggu sbb lambat inform.. korang menunggu ek?

hehe..

selain pengumuman tentang aku dah submit thesis, ada lagi perkara penting. takpala nnti kite ber'YM' k..

Urmm..

disebabkan aku terlalu sibuk selesaikan urusan microteaching, QTI Test dan kelas-kelas tambahan yang aku hadiri, maka masuk minggu ini, dah dua minggu aku tak bersua muka dengan Nadia Yuna.

Sungguh bukan sengaja atau lupa, tetapi aku memang xsempat nk menjengah ke sana.. Kalo sebelum ini, selalu juga melepak ke sana, tengok TV ke hapa ke.. La ni, hiburan aku si tenet ni la.. Itu pun kalo aku rajin nk online.. hehe.. tp kena online jugak! aku dah berjanji.. Janji harus ditepati.

********************************

Buat Udeng, hoho..

td u msg i kan, i dah reply td but i tadak masa nk explain panjang lebar, actly, i dah lepas kelas microteaching dan QTI Test tu.. Hari ni perjuangan nk submit thesis jah! hehe.. Baru petang td dapat cover tido.. satu malam dok edit ejaan, rujukan ntah hapa-hapa lagi.. sakit mata mengadap laptop lama2.. Akhirnya, selesai juga.. Alhamdulillah..

Macam tula alkisahnya..

Husna,

hikhik.. berdebar ye nk tau? follow up dari rancangan kami hari tu la.. Tapi xsettle lagi pun.. sbb tu nk jalan2 ke politeknik.. hehe.. bedebar juga tp makcik dah beria2 ajak.. so, kena pegile.. Lagi cepat lagi bagus, lambat laun akhirnya kena tempuh jugak kan? Buat masa ni, perancangan kena buat satu-satu, slow and steady.. Doa2 ye..

Nadia,

Lama benar xjumpa ko.. agaknya ko pun dah kurus ek? hihi.. bawak muffin lagi skali.. aku dah bolehla kalo nk dtg rumah ko ke rumah Eika ke minggu depan. Aku teringin nk mkn daa..mesti sedap!! Oh,hari tu Kak Mega buat kek coklat. sedap juga.. teringat kat kek coklat ko.. besh!! nk mintak resepi.. Aku nk belajar buat pulak! hehe.. resepi biskut sampan ko pun aku nk jugak..Biskut kegemaran aku tuh.. Ko tau x, aku xsempat mkn pun biskut sampan yg ko bwk hari tuh..nape tah aku xmkn, walhal kemain lama biskut tuh atas meja.. Urmmm..mungkin mase tu aku mabuk dgn biskut makmur kot! tu yg asek culik almond je.. puas mkn almond hari tuh.. tp sekarang ni..terasa nk mkn biskut raya lagi la...heheheh... Tp tu la, mcmmana org boleh mkn biskut makmur ek..nape tekak aku xleh terima biskut tu? Sakit pale aku dok pk.. apebenda bahan yg ada dlm biskut makmur tu? (byk soal pulak!)

Td aku gi rumah Eika, hantar ubat, tetiba sakit perut lak cik adik tu.. pegi rumah dia, dok dengaq celoteh Lin dgn Tie tu pulak.. poning den..

ok nnti kita jumpa k..

****************************

Itu sahaja setakat malam ini,

mata pun dah ngntuk, jadi aku kena tido.

SEKIAN.

No comments: