Thursday, October 30, 2008

hari ini dan JALAN2 MAKAN!




H A R I I N I & T A D I



- updated!-




Hari ini sangatlah membosankan.. dari pagi sampai ke petang, aku asyik mengadap laptop.. Disebabkan tersangat bosan, aku pun menyakatlah Effa, (adik rumah aku).. dok tengok dia ni study ke idak.. dah pukul 6 petang pun, tadak nk buat ape2 aktiviti.. semuanya dok nak pelihara lemak masing2.. jogging pun malas, planning nk jogging bukan main!! haiyaa.... sudahnya, semuanya jogging depan laptop. Aku dengan poyonye pun cadangkan dorang bersenam memandangkan dorang ni malas nk turun jogging.. Berkesan juga, bagus sangatlah bagi sesiapa yang nk menguruskan badan.. tak caye?? tengok!






Tak susah pun.. pakai alat senaman Nadia Yuna yang dia tertinggal kat sini..hehe..







*******************************************************************************



Dalam pukul 7 petang gitu, sambil2 tunggu Maghrib, aku ajak adik2 rumah aku makan kat RAKYAT. kat belakang kolej ni je.. okle tu kan.. (menu dia sedap, banyak dan berbaloi dengan harga serta permandangannya). Dulu aku datang makan kat sini pun, masa semester 1, juga dengan budak2 rumah aku.. datang makan kat sini lagi skali aku dan semester 7..(huhu) .. padahal punyala dekat.. Dah lama xdatang, aku pun tak tau ada jalan belakang yang sangat cantik dan indah menuju ke restoran ini.. Manela aku tau..hehe..(budak baikle katekan.. -kot?-)





Dalam tak sedar, aku tak pernah sekali habuk pun aku keluar mkn ngn adik2 aku nih..ehheh... malam ni le waktu yang sesuai.. esok aku tadak dah..tinggal la mereka bertiga nih.. (hehe..padan muka korang!) Takpala, jagala rumah ni ye..hehe.. -Mereka dengan aku- lagi sebulan aku bersama dengan mereka.. Lepas tu, aku dah tak menghuni rumah cantik ini lagi..(sedihnyaa....) Eh, takpa2.. takdela aku kena buli lagi..(hehehheeeee......)





~InsyaAllah, kalo ada kesempatan akak datang jalan2 ke sini ye..~






Terima kasih Shida sbb beliaulah yang banyak mengambil gambar perasan kiteorang nih.. Apa nk buat, semuanya asyik nk bergambar dengan aku je..( ops!!!) heheee...






owh!! hehe..she is my roommate..







SEKIAN.

No comments: