Wednesday, October 22, 2008

Ayam dan sebagainya

Salam...




Hari ini sangat penat bagiku.. sangat penat sehinggakan aku balik terus je baring.. Nikmatnya dapat berbaring!~.. Dah dua hari aku tido2 ayam.. macamana nk tido.. ada benda tak settle.. (suspen? sampai masa aku bgtau apabenda yg penting sgt nih..sabaq na..)




Kalendar aku pun dah jadi mcm ayam..conteng sana, conteng sini.. lambat lagi ke 31 Oktober???





Sekarang ni, aku sedang membazirkan masa, melayari blog sedangkan aku ada keje nk buat. Aloya...kalo macam ni, bila keje nk siap keje aku oi... Tp bagus juga, otak aku dapatla rehat sekejap...td dah cramp. sampai xleh nk mikio ape... olaa... lupa..aku lupa daa.. kaki aku dah pun cramp td..patutla lenguh je..padan muka aku.. pakai lagi kasut cantik tu...




...................................


......................


..............


.....


..




Urm... sekarang ni apesal pulak ek???? (tengah mikio...)


ooola sekali lagi.. aku xmkn lagi hari ni.. baru aku ingat td aku breakfast minum air je, then aku mkn roti pizza untuk alas perut.. Carik nahas!!! Takpala,kejap lagila aku pegi cafe.. malas da.. Aku malas nk turun daa.... Adus!!!








Mikio lagi...






.........................................

...................................

.............................

......................

................

..........

.....

..








Esok aku xm.. petang pula aku ada kelas microteaching, sebelah malam pula, anak buah ajak temankan dia makan.. ada2 saja cik adik sorang nih.. Ada saje misi mustahil yang dibuatnya.. Tengokla mcm mana,. nnti baru aku putuskan.. urm.. tp, memang wajarla anak buah kesayangan yang banyak songeh segala hal ajak aku keluar.. boleh juga aku relaks.. otak aku penat sangat nih.. dah jem! macam jammed paper!!!berkedut2.. Maaf ye, ucu sibuk lagi ni, nnti kite keluar same2 ye.. (~poyonye aku..!~)





Mata dah mengantuk.. jam baru pukul berapa ni... xleh!!!! Alang2 penat..biar aku penat betul.

Okla..perut dah menangis dah.. Perut aku ni kalo dah merajuk, susah nk pujuk.. manjanya perut aku ni..



Kejap2.. td aku snap gambar sikit punya cantik.. aku suka sangat gambar ni.. nk tengok???

hehe.. cantik? hehe..



hehee..

SEKIAN.

WASSALAM

No comments: