Monday, November 17, 2008

~ aku yang macam-macam ~

-saja-
Aku update lagi.. Bukan untuk memanjangkan cerita. Tidak. Tp nape tah.. Blog aku seakan-akan menjadi tempat luahan rasa pulak.. Aku ni macam2 la kan.. Aku tak tahu dan aku keliru, setiap teguran atau gurauan akan membuatkan hati aku tersentuh.. Aku tak sepatutnya macam tu kan? Aku sangat sensitif. Aku perasan, aku tak pernah macam ni.. hati aku tak pernah sehalus ini.. Aku mohon seribu kemaafan kerana terkasar.. Aku dah biasa disakiti.. dan aku dapat rasakan aku akan mungkin terus disakiti.. Weiii..sedihla macam ni.. tak bestla korang ni…


-you make me sad..-


Aku rindukan aku yang dulu.. Aku tak faham kenapa kali ni aku tak leh handle masalah yang datang.. Aku tak tahu kenapa aku jd selemah ini.. Aku tak faham perasaan aku.. Aku fikir, dengan percutian tempoh hari, aku dapat lupakan semua masalah aku, tapi tidak..


Aku mintak maaf kerana korang mesti bosan dengan aku.. Takpa.. Aku tak kisah.. dan sememangnya aku akui blog ini adalah separuh daripada hati aku.. Segalanya aku lontarkan disini.. Perasaan sedih, duka, gembira, semuanya aku tinggalkan disini.. Bukan untuk menunjuk2.. Tidak. Tapi ini adalah rasa yang aku lalui tiap2 hari dalam hidupku.. Aku tak tahu kenapa aku mesti menjadi sangat sedih..


p/s : mood dah ok sbb tadi dh mkn.

-habis disini-
SEKIAN

1 comment:

cikgu jawe said...

ehehe..

org kata kalau umur dh tambah, emosi makin senang terguris.. huhu

takpe le yati, sedih sbhgn warna2 hidup kan. kalau hidup asik gembira jek, kan ada yg tak kena pulakk.. hehe