Wednesday, November 12, 2008

busan.

Assalamualaikum..



Alhamdulillah aku dah dapat cover tajuk-tajuk yang akan masuk exam nanti. Hanya nk refresh je.. Mengong gak rasanya.. Maklumlah dah lama tak exam.. Orang dah nk habis exam aku pulak baru nk start.. Haiyyaaa.. Hint yang aku dapat aku pulun habis-habisan.. Tapi otai sket la aku study kali ni, sambil2 dengar lagu.. Malam-malam pula tido sampai terhenyak nota aku atas katil. Ekekee..kesian pak incik kertas.. hikhik!!
Esok paper aku waktu pagi, dan semestinya aku bersemangat dan tak sabar nk jawab.. hehe.. Bukan sebab ilmu penuh di dada.. Tapi sebab aku rindukan suasana peperiksaan.. Mudah-mudahan aku dapat jawab dengan baik.
Sekarang ni tengah relaks kejap. Kepala dah berat. Badan lenguh. Taktau style mana lagi aku nk landing.. Macam-macam aksi dah aku buat.. semuanya sebab nk dapatkan mood yang best untuk study.. Last aku bukak laptop masuk tenet sambil hingaq dalam bilik sorang2.. ngeh2..
Sekian.

1 comment:

ijan said...

ok2. cukup rehat. dah bole smbg study round kedua. huhu...