Thursday, November 6, 2008

hoooooooooooooooooo.....

Salam..



Aku sedang mengalami proses berhibernasi dlm bilik sepanjang minggu exam nih. hoho..paper aku ada 2 saje. di ulang. ada 2 ok? Paper LST 13 hb dan Paper Dokumen 19hb. Bahagia betul hidup aku. Semalam baru aku setat study.. hoho.. malas betul aku kalo nk study.. Budak2 rumah aku ni dah lama dah berperang. aku aje yg belum. kapal perang xsampai lagi da...wakaka.. Dorang? kesian dorang..dah xbetul masing2 dgn buku. mkn buku le kome.. hehee..
Nadia? heheee.. Nadia ke Eika ke..masing2 tengah berperang juge.. Esok dorang ada 2 paper. Aku agak, seperti semester-semester yang lepas, esok mesti dorang jd sewel sekejap..
Ya Allah.. kuatkanlah Iman budak2 nih..
AMIN
Hoh! 15 hb nih,
Ekin akan mengadakan majlis walimah. Kurang asam Pn. Ekin tak jemput aku dgn kad cantik beliau. Tak kira. Kalo xda aral, aku nk pegi jugak! Siap dia nnti..
Sekian.

5 comments:

KaSiH said...

pegi naurah pegi...jgn lepaskan nasi minyak dka ekin tu..hiks...mcm la akak kenal sape ekin tu...mintak kat dia telur ek..nk jugak..

KaSiH said...

pegi naurah pegi...jgn lepaskan nasi minyak dka ekin tu..hiks...mcm la akak kenal sape ekin tu...mintak kat dia telur ek..nk jugak..

Naurah said...

hoooo..sbbkan akak bg 2 comment skaligus..sy jadi pegilaa...ngeeee... ekin sponsor tiket. YEA!!!!!! (nnti sy bawak balik telur pindang..hihik!)

Nadia Yuna said...

weh sapo ni wehhh

Naurah said...

Ekin. kawan sekelas aku mase f6 kat N9 aritu.