Monday, November 9, 2009

::demam peperiksaan::

Assalamualaikum WBT.



Hari ni aku bangun awal dan datang awal ke sekolah. tiap2 hari aku sampai ke sekolah jam 6.55 pagi. emm..terpaksa gerak awal dari rumah sb tanak jem. maklumlah laki hantar dan ambik. nk kejar masa ke sekolah dan dari sekolah aku, si dia kena patah balik masuk pekan tapah terus ke chenderiang. sampai awal takpe, boleh lepak2 dan bekfes.



Owh, dah nk pukul 10.30, aku kena start xm hari ni. paper budak2 start pukul 10.45. Haih..perut dah kenyang ni, malas pulak nk gerak. nk pulak bila dah asyik mengadap tenet ni, montot bagai melekat2 dekat kerusi...ekekee..



Karang lepas balik sekolah nk makan2 dgn humaira, si comel yg kecik tomei2 tu..dah lame tk jumpa..rindunye...hehe..



Cikgu2 sekolah tengah countdown bila gaji nk kua, aku pulak sbb tade gaji lagi, sibuk coundown bila nk cuti sekolah..hihikkk!!!



okla, dh 10.30, taleh lambat2 g kelas sbb aku jalan lambat..kena datang awal sikit baru tak mengah.. maklumle baby dh beso..cepat mengah.. isyy...cayang baby aku ni tauu!!! =)


Sekian

No comments: