Wednesday, November 4, 2009

penatnyee..

Assalamualaikum WBT..
Dikesempatan sebelum aku balik skola ni, aku curik2 surf tenet kejap. Hari ni nk balik awal, tknk balik 4.30 macam semalam, lagipun keje aku dh siap. pengetua pulak tade sbb balik awal. huihh..penat tau aku..nk pulak aku tengah lapar nih..aduyaiii...
dari pagi tadi aku curik2 makan je.. banyak pulak kelas aku hari ni. relef campur dengan kelas subjek agama yg aku ajar..jaga budak pekse lagi..macam penat sangat hari ni. esok tataula macamana..sib baik aku dh makan bihun pukul 7 pagi tadi..
Hurm, mane laki aku ni..tak sampai2 lagi.. mata dah ngantuk ni.. tapi tula, kalau dh sampai rumah, bukan bole tido pun, mata ni segar je..buat itu, buat ini..tiba2 dah malam..haihhh.. pastu tiba2 dah nk kena g skola.. macam ajaib je masa berlalu..tak sedar pelan2 masa berlalu sbb bz yg merepek2..hurrmmm...
Esok kamis, minggu depan aku ada seminggu lagi nk kena TERPAKSA balik 4.30. Apedaa..
Lagi 2minggu nk balik kampung..yea!!! Sebulan cuti kat kampung..sungguh mengujakan.... hehehehheeeeee....senyum lebar aku tauuu!!!!
****Erk? dah kul 4 p.m?? ermm..balik lewat jugakle aku..haiyaa...

No comments: