Thursday, January 29, 2009

.::babak penantian::.

Oh… Memang sangat boring di kolej sorang-sorang. Hujan menyebabkan kakiku diikat untuk melangkah ke mana-mana.. ceeewaahhh… Tadi Effa call gelakkan aku sebab kena tinggal sorang-sorang.. Tak senonoh.

Dari tadi aku asyik pandang langit je.. Gelap.. Hurmm.. Target pukul 3 nk gerak menuju politeknik. Tapi sejak pukul 2.30 tadi lagu hujan dah mencurah.. target dah lari. Nasib baik ada tenet.. Penyelamat waktu boring aku.. Nak kata aku surf internet 24 jam tak jugak. Segala majalah yang ada kat kedai tu, Harmoni, Pengantin, Wanita, Mingguan Wanita, Mastika, Metro, Berita Harian tak usah nk ceritalah, semua dah khatam..belum buat synopsis je lagi.. Itula yang seronok dan yang tak seronoknye waktu cuti ni..

Sekarang ni tengah searching model p&p. Bagi budak-budak tu celik minda sket.. Carik teknik mengajar yang praktikal dan senang untuk diaplikasikan ke atas populasi SMK Bandar Sungai Buaya. Kalo buat kajian ke atas budak2 ni pun ok jugak.. Masuk dalam kajian thesis aku pastu terus proceed.. hehe.. Aku dah jumpa responden yang mana satu akan jadi mangsa. Masih lagi pada tahap pemerhatian.
-InsyaAllah-

Aku pandang-pandang nset. Oh…

Pak incik. Sy sgt boring ni. Bila awk nk balik. Lama betul awk kat sana.. Sy masih ada beberapa persoalan tentang proposal awk.. Syahdunye kena tinggal kali ni..

Tentang proposal pak incik. Kajian ke atas penghargaan kendiri dalam kalangan orang asli. Best jugak tajuk ni...Tapi yang aku tengah berjuang ni tentang hubungan penghargaan kendiri dan kemurungan ke atas pencapaian akademik pelajar orang asli di Tapah. Oh, otak aku tengah bekerja keras sekarang. Buat dua kerja dalam satu masa.


Di luar, hujan masih lagi turun…
Program ke politeknik kena kansel lagi..
Uwaaaaaa…….

No comments: