Saturday, January 24, 2009

update!!!

Assalamualaikum wbt.

cuti..yea!! dah lame aku tunggu saat2 cuti mcm ni... pertamenye aku boleh relaks. hari ni aku berada di kolej. melepak sambil2 layan tenet. cuti kali ni aku tk balik kampung. kesian kan... InsyaAllah cuti bulan 3 aku balik..tak sabo...hehe..


Batuk ni.. suara jadi kasar je.. hadui.. ni penangan budak2 kat skola tu la.. mau rasanya aku sue dorang sbb dh menyebabkan suara aku jd serak.. ape daa... tensen gue!!


Hurm. blog aku ni kan... kosong je kan.. dah lame tak update. tkmenarik pulak aku nengok. kesian kat rumah sana tkda tenet. jd melayan tV je la.. kesian kan..
sepatutnye skrg ni tgh buat proposal.. tiba2 boring pulak..lapar.. nk menguyah mulut sakit. ulser beb! cuaca panas skrg ni, smlm mkn sikit je. dhle kurus kan.. kena pulak penyakit mcm gini.. mkn pun muka buat2 cun je..ngeh2...kesian kan..
*********************************************
Ahad ni ada org tu kan, ajak pegi Nilai..heles! aku dh merajuk pun tanak pegi.. mengada, ish geram kan.. biar aku je sorang2 pegi.. sedeeeey tau... tkpa2 aku claim balik tak kira.
**********************************************
Ni satu lagi citer ni, ape aaaa..malu saye cik Kamal...
ape aa..
Tapi bagus la kalo cik Kamal ada impian nk jd pengetua sekolah ni. Idea cik Kamal pun bernas2!! hehe.. Opss.. cik kamal, budak2 2 Zuhrah dgn saye naik tocang ni, dgn cik Kamal dorang mcm tikus.hehe.. Bukak sekolah nnti dorang mesti takut pd saye.. sy dah jumpa pun jampi2 nk buat budak tu patuh pada arahan saye... ngeh2..
Budak2 lain such as 1 Marikh, 4 Utarid & 4 Bumi so far setakat ni no problem.
Nampaknye kan, segala pandangan saye ttg sekolah ni kenala ada limit. Kan?

No comments: