Tuesday, January 27, 2009

miss u so much...



Rindunye..



Rindunye nk balik kampung.. uwaa… rindunye kat mak.. isk..
Padan muka aku kan..
Tahanla lagi sebulan sebelum March ni..
Oh..hari ni terasa macam nk demam je..isk…
bila demam macam ni kan..
terbayang je hangat tangan mak memicit dan mendemah kepala aku.. isk..
terbayang sup ayam yang selalu mak buat untuk aku,
terbayang limau yang mak belikan untuk menghilangkan tawar selera..

Mak… isk… rindunye….


Oh… kalaula aku ada disisi emak ketika ini, aku nk ikut je mana mak pegi..
akukan anak manja mak..
Mei nanti aku tak dapat lagi bermanja dengan mak seperti dulu,
selalu lagi tak dapat balik kampung sekerap ini..
selalu lagi akan rindukan mak..
selalu akan telefon bertanyakan khabar emak..


rindu sgt…



Mak, i miss u so much!!

1 comment:

Nadia Yuna said...

mek. majok ke weh? heheh. aku tengah kepeningan ni, tengah baca balik buku2 teori. susah ah jadik kaunselor. aku cam nak tukaq kos je. tapi da nak grad lak. tensen weh.

aku ingat gi sekolah kampung mudah sket. lagi seksa adelah! ko sampai bile kat TM? ape2 roger hp tau. aku punye tenet kat umah cam ayam sket. lambat gile. selalu aku at entri kat blog pun aku taip dalam word dulu. sengal tenet umah aku.

lagik satu. kem salam pade effa. tanye die. ingat aku lagi tak?

** sorry sesangat tau. aku sendiri tengah gelong2 ni. memikirkan masa depan. =/

take care!

miss u

love u

ohoh. AZ tak marah kann.. =p