Saturday, September 20, 2008

Entri Balik Kampung

ASSALAMUALAIKUM..
Aku tengah buat assigment tapi tiba2 rasa nk create new entry pulaks! Owh.. assigment aku cuma dah nk buat rumusan je.. jgn ckp aku tak fokus ye! hehe.. Aku cam tiba2 seronok je... Almaklumlah minggu depan aku BALIK KAMPUNG!!! yea!!!! Wah, memang seronok segala bagai.. (upss!!!!!) Lepas tu mula la aku nk buat perancangan yang agak NAKAL.. hihik.. Orang yang pertama sekali nak aku call nanti bila dah sampai kampung ialah EFFA..pastinya aku nk buat dia jeles sangat2 sbb aku dah kat kampung.. hihik... Dorang ni semestinya masih kat kolej lagi... haha!! JAHAT!!!
NOTA KAKI
Aku dah sem 7 dan semestinya aku tak banyak kelas semester ni, jadi, kelas aku yg terakhir ialahhari selasa ini, 23hb9.. dorang2 yang semester 1 ni mestilah kena balik hari jumaat sebab kelas dorang2 ni FULL ... masa nilah aku nk macam ala2 berlagaks cikit.. maklumlah balikraya awall....
WALLAS!!!!!
Lepas tukan... Mestilah kat kampung aku timing berbuka dia awal sket drpd timing Perak.. So, masa ni lah aku kena memperbanyakkan top up aku dan call dorang2 kat sana memberitahu bahawa aku tengah pun nyum2 sewaktu dorang2 ni termenung kat meja makan tunggu waktu berbuka!!!! kui2... Ha... bagus x aku sebagai kakak senior? BAGUS bukan? Kali ni aku tak akan biarkan dorang2 ni buli aku lagi... OOoooo..... mentang2 la akak kecik hangpa buli ya... Kali ni rasa kan Eksyen Kamen!! haha... memang JAHAT!!
NOTA KAKI LAGI..
Aku sorang je semester 7 kat umah ni, memandangkan aku asyek2 di'buli', aku pun membawa askar tambahan, iaitu Nadia Yuna melepak kat rumah aku yang cantik ni.. Tapi, bukan boleh harap pun si Nadia Yuna tu, dia pun kena 'buli' sekali.. Apala.. tak senonoh je... Sebenarnye aku tau dorang2 ni sayang kat aku, sayang nk lepaskan aku pergi praktikum dan sekaligus meninggalkan rumah yang cantik ini tahun depan... sebab tulah terus-terusan gejala 'buli'membuli' ini berlaku diantara aku dan dorang2... hehehheee... Lantak kome lah.. Seronok bersama dorang2 kat rumah ni...Happening dan memang Happening!!!
Disebabkan aku dah nk balik kg pada Selasa ini, aku kena siapkan suma keje2 aku dalam minggu ni jugak la... Adui.. agak penats.. tapi takpa..nk balik kampung ni... SEMANGAT!!!!! Yea!!
(sebab nk balikkampung, dalam tido pun boleh senyum2..hihik..) =p
Oklah.. masa dah cukup.. takleh lama2 kat tenet.. nnti keje tak siap pulak..
p/s:
Entri ini hanya ada kena mengena dgn housemate rumah aku yang cantik je.. Jd, yg TERPAKSA lewat tanpa sengaja untuk BALIK KAMPUNG tu, memang takda kena-mengena dengan entri yang dipublishkan ini k.. Kepada yang terpaksa beraya di perantauan, saat-saat itu nanti akan menjadi KENANGAN yang paling berharga untuk disimpan di dalam kotak ingatan..
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
SELAMAT BERPUASA
&
SELAMAT MENYAMBUT SYAWAL
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sekian, Wassalam

2 comments:

Shah CJ said...

kemain lagi ko ye.. nk balas buli le tuuu.

aku tiap2 hari balik kampung. hahahaha!.

dn tiap2 hari buka pose awal. awal leee. di awal waktu. hehe

Umi::Aisya::Abah said...

hehe.. bukan setakat nk balas buli je ni..malah nk balas membalas suma yang patut dibalas!! hehe..