Thursday, September 11, 2008

Musibah

Salam sejahtera..
Mase tulis entri ni, aku baru je balik dari hospital Ipoh.. Penat sangat dua hari kat sana dan tak brapa lena nk tido.. Kawan baik aku, Eika, baru je ditimpa musibah yang agak berat dalam hidupnya.. adik dia, Khairul kemalangan dan saat ini, khairul masih lagi di ICU, koma kerana kecederaan dikepalanya.. otaknya yang membengkak menyebabkan doktor terpaksa menahannya dari sedar.. Keluarga Eika aku tengok, dalam keadaan yang bingung memandangkan baru aje kehilangan Tok Wan dan Moyang sehari sebelum itu.. Jadi, pada hari itu, aku bukan ke SMTeknik seperti mana yang direncanakan, tetapi aku terus bergegas ke hospital Ipoh menemani Eika. Bagi aku, semangat keluarga Eika sangat kuat dan mereka tabah menghadapi musibah ini.. Semoga keadaan Khairul kembali stabil..
AMIN

5 comments:

Anonymous said...

moga keluarga eika tabah dgn musibah.

moga khairul juga kuat menerima musibah.

moga cepat2 baik dn sembuh sediakala. amiiinn..

KTS said...

sampaikan salam simpati pada eika ya...
aku doakan semoga mereka tabah hadapi apa jua ujian dariNYA

Umi::Aisya::Abah said...

Terima kasih ye.. sekarang keadaan khairul stabil cuma masih lagi koma.. sama2 doakan supaya khairul cepat sedar..

su said...

salam perkenalan...

sama2 kita berdoa smoga dia cpt sedar dr koma dan sembuh seperti biasa..aminn

Umi::Aisya::Abah said...

Tima Kasih..
Salam Kenal.. =)