Friday, September 19, 2008

Keluaran Khas

Gambar ini menunjukkan tikus2 aku dan Nadia Yuna yang bersahabat baik & SEKALI-KALI takda kena mengena dengan tikus2 orang lain yang hidup atau yang sudah meninggal dunia.. Sekian.



Entri ini ditujukan KHAS buat Nadia Yuna segala bagai..hehe


Aku tadak mood nk update panjang2 la mek.. otak jem dah ni ada lagi 1 assigment aku baru dapat.. Kansel rancangan aku hujung minggu nie.. Sebelum aku lupa, aku nk ucapkan
T E R I M A K A S I H kerana menjaga bilik aku dengan baik sekali sepanjang tiga hari dua malam aku takda.. kui2.. Kalo macam ni, aku lantik ko jadi guard bilik aku nih, kira merangkap KETUA GUARD bagi pak guard dan mak guard kolej ni la...hehehe..
ok x? ( just kidding mek !!!)


Aku bangga dengan ko..hikhik!!!




SEKIAN, WASSALAM


3 comments:

cikgu jawe said...

itu bibik nadia yuna dari semarang ya? dia ada permit tak?

ekekeke

kalau le awak dn nadia jd mak guard, perompak pun tak sampai hati nak dekat..

hihi

sultan said...

cam same je ngan bdk maktab dia nye bz. hihi...

Naurah said...

cJ> sebab makguard yg comel2 ekh?? heheee...

Sultan> xbz sngat cume nape tah tiba2 ada assigment baru.. panas je...